Met welke kosten moet je rekening houden?

• Huur
  • Andere vaste lasten naast huur (zoals gas, water, elektra)
  • Eenmalige toetredingsbijdrage van € 1000,– ten behoeve van o.a. inrichting gemeenschappelijke ruimte
  • Maandelijkse ouderbijdrage van € 10,– ten behoeve van gezamenlijke activiteiten
  • Kosten begeleiding, vergoed vanuit WMO/WLZ/PGB

Huur

Je betaalt maandelijks huur voor een appartement bij De Landing.

In de huur zitten de volgende kosten

• Kale huur
  • Servicekosten (incl. zonnepanelen)

Omdat elk appartement over een eigen voordeur en brievenbus beschikt, een eigen woonkamer, keuken, toilet en badkamer heeft, voldoen de woningen van Stichting De Landing aan de eisen om in aanmerking te komen voor huurtoeslag. Afhankelijk van je inkomen krijg je vanaf 23 jaar huurtoeslag. Je kunt ook al vanaf 18 jaar in aanmerking komen voor de huurtoeslag omdat de woningstichting tot 23 jaar een tijdelijke huurkorting toepast.

Meer informatie over huurtoeslag? klik hier.

Aanmelden

Wanneer het wonen bij De Landing je aanspreekt en je denkt tot de doelgroep te behoren, kun je je aanmelden voor een kennismakingsgesprek.

Voor vragen over aanmelden, bel: 06-57273410.